Wil je graag starten met korfbal? Dat kan! Wij hebben voor bijna elke leeftijd een aangepast aanbod: van 3 jaar tot...

We zijn vooral op zoek naar meisjes, maar jongens zijn uiteraard ook welkom. Begin juni zal hier verschijnen hoe je kan aanmelden voor volgend seizoen.

Nieuwsgierig naar hoe een trainig in zijn werk gaat? Kom dan gerust eens kijken (en meedoen mag ook) naar onze laatste trainingen van het seizoen. Onze jeugdploegen trainen nog tot en met 31 mei op woensdag en vrijdag, telkens vanaf 17u30, op het kunstgrasveld aan het zwembad.

Floriant versterkt zich met de komst van Damian Wilinski. Deze jonge speler komt over van Sikopi waar hij als titularis dit seizoen in Promoleague goed was voor 53 doelpunten. Begonnen als jeugdspeler bij korfbalclub Appels maakte hij later de overstap naar KC Temse waar hij Terence Claes als coach had. Dat wordt dus een blij weerzien voor hen.

Damian hoopt nu te kunnen schitteren in de Topleague.

Welkom, Damian!

Op zaterdag 1 juni ben je vanaf 17u30 opnieuw welkom in ons clubhuis voor onze jaarlijkse barbecue, om het sportief seizoen 2023-2024 in schoonheid af te sluiten.

Volwassenen betalen € 21 (3 stukken vlees). Wie liever vegetarisch eet: € 18. Voor kleine eters vragen we € 18 (2 stukken vlees). Kinderen (tot en met 11 jaar) betalen € 14 (vegetarisch of 2 stukken vlees).

Schrijf je in via dit formulier!

Volg ons op sociale media
  Je vindt recente nieuwsberichten en foto's van onze #BlueSharks op Facebook en Instagram.

Clubnieuws
Starten met korfbal?
15/05/2024
Damian Wilinski versterkt kernploeg Floriant
17/05/2024
Schrijf je nu in voor onze BBQ op zaterdag 1 juni
Doe jij mee aan ons 2-palentornooi op zaterdag 1 juni?
Floriant speelt de kruisfinales van zaalseizoen 2023-2024
28/02/2024