Het is februari en het zaalseizoen begint op zijn laatste beentjes te lopen. Dat betekent dat ook de laatste wedstrijden in zicht zijn. In het eerste weekend van februari trokken de jongste Florianters naar Zwijnaarde, om er partij te geven aan Ganda en Neerlandia.

De twee ploegen werkten samen zes matchen af, en wisten de helft hiervan te winnen. De lastigste tegenstander kwam echter uit onverwachte hoek. Met tien U8'ers werd er een heftige wedstrijd gespeeld tegen trainers Lynse en Jan. Met snel heen-en-weer geloop en gewiekste passen ging de bal vlot van de ene naar de andere korf. Geregeld werd de bal dan ook door de mand gejaagd. De score begon snel op te lopen, maar de trainers moesten wegens een gebrek aan conditie de match staken.

De volgende wedstrijden vinden iets verder plaats, namelijk te Temse. Hopelijk kan ook hier weer veel gescoord en gewonnen worden!

Speelden voor Floriant: Nina, Elise, Nahla, Tibe, Seppe DV, Kobe VM, Kobe DZ, Lars, Xander en Aylin.