Er zijn zo van die dagen en wedstrijden dat het maar niet wil lukken, dat alles net wat tegenvalt en dat het geluk niet aan je zijde is. Tijdens de matchen in de zaal van The Vikings was het voor onze U8 zo een dag.

Op een (te vroege) zondagochtend spelen, het is niet voor iedereen even leuk. Dat ondervonden ook de spelertjes van Floriant op 2 december in Hamme. Met een aantal slechte passen, het niet vangen van de bal, vergeetachtigheden en momenten van indommelen maakten de U8'ers het de spelers van Ganda, Temse en The Vikings net iets te makkelijk. Reken daarbij dat de bal niet binnenviel op de juiste momenten, en je weet snel in wiens voordeel de match beslecht werd.

Dat onze U8'ers veel beter kunnen, weten we allemaal! Hopelijk bewijzen ze dit tijdens de komende wedstrijden. Dan trekken ze naar sporthal Driebeek, waar Neerlandia nieuwe wedstrijden organiseert.

Speelden voor Floriant: Nina, Rozane, Ilana, Lore, Elise, Lars, Ivo, Kobe Vermander en Kobe De Zutter.