Tijdens het laatste weekend van januari vonden de U8-league wedstrijden plaats in de sporthal van Merelbeke. Bezoekers van de dag waren Temse en Ganda.

Met veel inzet en gretigheid begonnen onze ploegjes aan de wedstrijden. De resultaten wisselden elkaar af: soms een mooie overwinning, vaak een verdiend gelijkspel en soms een jammerlijk verlies. De Floriant-U8'ers bleven echter tot de laatste seconden hun best doen, om zo veel mogelijk doelpunten te maken.

Na een vermoeiende, maar leuke middag, kunnen de U8'ers tevreden terugblikken. Volgende week trekken we naar Ganda, om nog betere resultaten te sprokkelen!

Speelden voor Floriant: Tibe, Kobe De Zutter, Jaron, Kobe Vermander, Lars, Aylin, Han, Xander, Seppe, Ivo, Janne, Rozane, Angelina, Ilana, Nahla, Nina en Lore.