Na een mindere wedstrijddag bij The Vikings, lieten de U8'ers van Floriant veel betere cijfers optekenen te Neerlandia. Met drie maal winst, een gelijkspel en slechts een verlies lieten de spelers een goede indruk na.

In totaal scoorden de spelers 15 keer in 5 matchen, en kregen er maar 9 tegen. Bovendien had elke speler een specifieke opdracht meegekregen, die ze allemaal trachtten uit te voeren. Met veel inzet en goesting om te winnen speelden de Floriant-ploegjes elke wedstrijd vol vuur. Ze werden gemotiveerd en aangestuurd door de papa van Lars en de papa van Kobe Vermander, die hun taak van interim-coaches perfect op zich namen.

Speelden voor Floriant: Kobe De Zutter, Kobe Vermander, Lars, Ivo, Han, Jaron, Janne, Ilana en Nina.